30.03.11

Jaro u nás doma

Letošní jaro stále nějak uspěchávám. Zima mi přišla dlouhá a tak se teď těším z každé jarní novinky na zahrádce a nosím si je i domů.




















Můj páteční nákup - byla jsem nadšená!
Na chaloupce jsme našli starý toaletní stolek - ten s
otvorem pro umyvadlo.Takže jistě chápete, že jsem
nemohla nekoupit. Už úplně vidím, jak se na stolku
bude tahle sada vyjímat a zdobit koupelnu.

















8 komentářů:

  1. Ten hyacint vyzerá nádherne. musí aj krásne voniať však? :) ježiš hneďmám chuť jeden si zaobstarať .. to je pre mňa tak strašne jarná vôňa! :) Milujem ju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Danuš,
    krásné kytí.
    Ten bílý hyacint - ten je!!!
    A Tvůj nákup plně chápu!!!
    A vyfoť nám to se stolečkem.
    Bude to paráda!!!
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Jarko určitě vyfotím, ale stolek musí nejdřív projít generálkou.Jelikož je potřeba i přivařit zpět jednu část, budu odkázána na milost a nemilost mužské části mého já. Tak uvidíme,kdy se zadaří. Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Danuško, nádhera! Jak květinky, tak tvůj nákup!
    Těším se na fotku se stolečkem.
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelé jarné potešenia a romantická sada k tomu, no kto by sa netešil?:)
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  6. jeeeeeeeeeej, růžičky, to teda je moje srdcovka... ACH. příběh chalupy sleduji a zdravě závidím.. :D je to parádička. držím palce.

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto chápu, tomu se skutečně nedá odolat! Nádherná souprava na toaletní stolek.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tahle sada s růžičkami je dokonalá!Michaela

    OdpovědětVymazat