21.01.11

Siesta

Před čtrnácti dny jsem mezi knížkami mojí kolegyňky spatřila jednu zapomenutou a přitom úžasnou. Loudila jsem, argumentovala, ale kolegyně prodat nechtěla. Knížka byla z roku 2008, tak jsem moc nedoufala, že ji seženu. Nicméně se podařilo (nakladatelství Reader's Digest), a tak můžu prohlížet, plánovat a snít. Je plná babičkovských rad, receptů a dozvíte se v ní mimo jiné jak si vyrobit kosmetiku, mýdlo, léky z bylin, octy, oleje, zavařeniny, jak pečovat o prádlo, o zahrádku, co použít proti škůdcům, vlastnosti bylinek a na co je použít, jak upéct chleba atd. Předkládám malou ochutnávku a pokud knihu zakoupíte, pak předem doporučuji někam uklidit rodinu a uvařit si kávičku nebo šálek dobrého čaje.







  





Pattynka přihlíží, ale spíš má zálusk na sušenky.


8 komentářů:

  1. Tak to vypada na zajimavou knihu ,jak pises zalezt nekan do koutku s cajem a nebo kafcem a hezky snit.Reknu manzelovi aby se po ni podival az bude v Cesku.Ella

    OdpovědětVymazat
  2. krása....jsme ráda, že mi kamarádka dala odkaz na váš blog..jste můj hrnek kávy...hned si vás přidávám mezi oblíbené blogy ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Danuško, tak to musel být večer podle mého gusta! Už se těším, cxo zajímavého z knihy zrealizuješ! Vypadá úžasně.
    Zdravím Pattynku, tebe i všechny u vás.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. přesne jako evík, děkuju za odkaz na váš blog, blog je moc příjemný a milý, už se těším na chvilku večer, že jej projedu celý a pokochám se nejen vaším tvořeníčkem....
    s pozdravem pherenis

    OdpovědětVymazat
  5. Takovehle knizky miluji, stare rady a recepty bez chemie vyzkousim kdykoliv je k tomu prilezitost. Pridam si ji do seznamu "preji si", diky za tip a hezky zbytek vikendu, monika.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná kniha, takové mám moc ráda.
    Zdravím a přeji krásný týden.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Díky všem za milé příspěvky a vítám u mě nové čtenářky. Doufám, že se Vám tu bude líbit. Přeji krásné a tvůrčí dny. Dana

    OdpovědětVymazat
  8. Máte krásný blog a jsem moc ráda, že jsem ho objevila. Určitě se zase příjdu brzy pokochat. A ta knížka vypadá opravdu skvěle.

    OdpovědětVymazat