15.02.11

Velikonoční inspirace


 Už se moc těším na jaro, sluníčko a teplíčko - tedy snad to vyjde.
Posílám Vám velikonočně-jarní pozdrav. Vajíčka jsou motaná už vloni,
ale to jsem ještě neměla blog. Teď se krásně hodí do barvy k prostírání.




Martinko poznáváš je?


 
Rada tety Martinky: vezmi si provázky,
polystyrénová vajíčka, lepidlo herkules,
špendlíky,hromadu trpělivosti a motej. ..

15 komentářů:

  1. Ahoj Danuš,
    tady jsou Velikonoce!!!
    Vajíčka jsou hezoučká a krásně se hodí
    k prostírání!!!
    Jsi šikulka.
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Dani, krásne zladené v prírodných tónoch. Aj my si krátime čas liečenia tvorením a pomaly sa zveľkonočnieva už aj u nás:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Krása ♥♥♥ moje zamilovaný barvičky..tleskám !!!

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezké tvoření, jak háčkování, to se mi velmi zamlouvá, tak i vajíčka...ačkoliv nemusím omotané, tahle barevná kombinace předčí to že je to špagátek....

    těším se na další skvělé nápady....

    pherenis

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezke,vsechno ladi pekne dohromady a jaro uz je opravdu za dvermi.Ella

    OdpovědětVymazat
  6. Danuško, to je krása! Vajíčka, kytičky, čtverečky, všechno báječně ladí, moje oblíbené barvy, aaach, to se mi to líbí!
    Pohodový den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná práce a nádherné barvičky!!! Jste šikulka...s dovolením si beru inspiraci a jdu motat :o)) Pěkný den...Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravim ,je nás asi hodně ,které máme rády Zemité barvy!moc se mi líbí krásné zátiší! Také mám podobné ,a špagátky a uzly z nich miluji!Pěkný den!DAJA-DUHA

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den všem, děkuji za návštěvu a pochvaly. Radko pěkně motej, proto to sem dávám!Já jsem tento typ dostala od kámošky Marti. Osobně se tak výborně odreaguji od povinností a starostí.Dáju vítám v klubu čtenářek. Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Danuš, máš tu moc hezky, asi se nechám inspirovat, zdravím a doufám, že se třeba brzy uvidíme.
    Táňa

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Táni, to je milá návštěva! Taky doufám, že se brzy uvidíme, ten Dortmund mě mrzí.Přijeďte s Marťou na kávičku.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný jarní pozdrav, už jen aby se to počasí zlepšilo.
    Pohodový zbytek víkendu.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Dano, konečně ti můžu napsat, že to tady máš hezký :-). Díky za komentář u Hajánků, jsi můj první návštěvník.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Dano, vajicka v prirodnich barvach jsou moc hezka. Prostirani se ti povedlo a bajecne s nimi ladi. Hezky den preje Monika.

    OdpovědětVymazat
  15. Danuško krásná vajíčka originální a nádherná!Michaela

    OdpovědětVymazat