01.11.11

Kreativ Welt Wiesbaden

Hezký večer a posílám malou ochutnnávku. V pátek jsme s kamarádkami zajely do Německa na veletrh Kreativ Welt ve Wiesbadenu. Je tam k vidění a ke koupení vše pro milovnice patchworku, šití, vyšívání, decoupage, malování atd. Možná jen některé ceny
se mi zdály kapičku moc, ale dalo se vybrat i  rozumně. Rozhodně to však stojí za to, už kvůli inspiraci.Přivezla jsem si chuť něco tvořit a také malý balíček látek, tak se pak pochlubím. Přidávám několik fotek a předem se omlouvám za kvalitu, připadala jsem si tam s  foťákem jako tajný agent, netvářili se zrovna nadšeně a na některých stáncích byl i zákaz focení.



 







3 komentáře:

  1. Peony právě mě psala kamarádka, že tam taky byla a prý dost podražili. Kdysi jsem asi po 4 roky taky jezdila, než jsme měla dítka. A s tím focením to bylo rok od roku horší..to víš hlídají si know how :-. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, takových krásných látek.. tam by se mi také určitě líbilo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Danuško :-), ještě že nikam nemůžu. Ale příště jedu taky :-). Příjdu se podívat, co jsi nakoupila. Zuzana

    OdpovědětVymazat