30.05.11

Pivoňky

Moje milované pivoňky tu nesmí chybět. U nás kvetou o malinko později, bydlíme totiž u lesa a tak nejsou tolik na sluníčku. Vždycky se nemůžu rozhodnou zda je mám dát do vázy, nebo nechat na keři. Ale i když jsou venku krásné, jejich vůni v pokoji se nedá odolat.




váhy jsou úlovek z antiku a mám z nich velkou radost,
ani se nemusí restaurovat a závaží je také kompletní



detail na nostalgii loňského léta, levandule
už bude brzy nová





















Připraveno, nastříháno, ale kdy to ušiju je ve hvězdách. Mělo by vzniknout povlečení (kam jinam než na chaloupku), ale mám teď tolik pracovních a "chalupářsko - stavebních" povinností, že nevím, kde ten čas vyšetřím.


5 komentářů:

  1. Moc zdravím!!
    To jsou nádherné pivoňky a určitě nádherně voní!!
    Přeji krásné chvíle na chaloupce!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Danuško, velice děkuji za návštěvu a milou zprávičku u mne na bločku...
    Pivoňky jsou krásné a ve džbánku jim to moc sluší...
    V zahrádce nám ještě nekvetou. Budu si muset na krásné květy ještě chvíli počkat...
    Také musím napsat, že jsem se šitím na tom úplně stejně. Mám nakoupené látečky na polštáře a času málo. U domu a na zahrádce je tolika práce...
    Moc se mi líbí i váhy, jsou krásné.
    Pohodové dny Danuš,Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Pivonky ve dzbanu vypadaji moc hezky ,vaha byl dobry ulovek.Latka pripravena a az bude cas tak z nich neco vznikne.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc milé, moc hezké fotky. Nezpochybnitelná láska k domácnosti...Pivoňky jsou mojí láskou, vozím si je z farmářských trhů, a i když mi nevydrží ve váze moc dlouho, jsou okouzlující. Krásný den, Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. DANUŠKO, KRÁSNÉ A VOŇAVÉ FOTEČKY.
    PIVOŇKY MÁM TAKÉ RÁDA. I USUŠENÉ JSOU STÁLE HEZKÉ.
    MĚJ POHODIČKOVÝ VÍKENDÍK A AŤ ZVLÁDNEŠ VEŠKERÉ PLÁNY NAPLÁNOVANÉ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat