15.01.11

Inspirace chaloupkou funguje

Chytila jsem druhý dech a teď nevím, jestli mám dřív šít nebo háčkovat.

Háčkované srdíčko - ještě mám rozpracované prostírání.





Nejsem v háčkování moc zkušená, tak se
omezuji na krátké a dlouhé sloupky, srdíčko
jsem vytvořila bez návodu, jen přidáváním a
ubíráním sloupků.











A teď něco šitého - polstry na židle.
Tedy zatím jeden, zato oboustranný. A také sáček,
třeba na bylinky................



 































A ještě polštářky - aby nám to pěkně ladilo.





5 komentářů:

  1. Jak je videt, stihas oboji a vysledky jsou krasne! Preji pohodovou nedeli,Monika.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Dano, srdíčko se mi moc líbí a šití taky! Jste šikulka! Ještě vám musím napsat, že fotku vaší psí slečny jsme si dneska po snídani prohlíželi všichni, jsou si fakt dost podobní, rozhodně spínkají jako miminka,...prostě jsme se báječně bavili :o)
    Mějte pohodový večer, moc zdravím Helena
    PS: dovoluji si nabídnout tykání.

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko děkuji za tykací nabídku, ráda přijímám. Dnes jsme byli na chaloupce a místo práce jsme neustále naháněli pejska - znáš to - když bígl běží, tak se neohlíží a je postižen hluchotou,bohužel na horách nejsou ploty až tak běžné.Nevím kolik snědla myší(tahala je zpod sněhu), ale blinkala a domů jsme vezli kouli bláta. Těší mě,že mluvím s někým, kdo má podobné zážitky - nebo snad ne? Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Danuš, jestli tedy mohu také tykat,s háčkováním jsme na tom úplně stejně...Krátký a dlouhý sloupek bez předlohy. To uháčkuji i svetřík :o)Líbí se mi i šitíčko...moc hezká látečka.Děkuji za návštěvu u mne na bločku a přeji pohodový nedělní večer,Sońa

    OdpovědětVymazat