28.07.10

Moje staré kalhoty.

Naše koupelna je v modro-bílé kombinaci, tak  jí bude slušet pár detailů z mých starých džínů. Vyšívaná dečka není moje dílo, ale (pra-pra) babičky, kterou jsem bohužel nikdy nepoznala, ale po které zůstalo tolik nádherných ručních praci, že jí určitě věnuji jeden z dalších příspěvků. K těmto srdíčkům přibude ještě jedno velké a rybka, jenže šiji růčo a po večerech u televize, tak zase až příště. Přeji všem krásné dny.

8 komentářů:

  1. Nádhera! Krásné dekorace, moc se mi líbí! Taky se chystám na "staré" kalhoty, mám takový nápad, tak snad se mi podaří zralizovat.
    Ve vaší koupelně je moc hezky.
    Krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Chválím za výborný nápad a krásné provedení.
    Měj se hezky
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. MOC HEZKÉ .TAKOVÁ DEKORACE
    URČITĚ UDĚLÁ VELKOU PARÁDU.TAKÉ OBČAS NĚCO PŘEŠIJU .SLEDUJI ,ŽE JSME NA TOM VŠECHNY STEJNĚ .
    HEZKÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne pokračovanie nohavíc v parádnych kúskoch!:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou přímo kouzelná.......parádní nápad.
    Krásný den Marťa

    OdpovědětVymazat
  6. Danuš,
    využití Tvých starých kalhot vypadá báječně!!!
    Srdíčka jsou fantastická!!!
    Hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Danuš to je tak pěkné šitíčko.Srdíčka jsou tak krásná...opravdu dobrý nápad,moc se mi líbí.hezký večer Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý večer, právě jsem objevila Váš blog a nemůžu se od něj odpoutat - máte to vše krásné - a ta poslední prácička(srdíčka) jsou přímo báječná... suprová recyklace starých věcí !!! Přeji krásný večer a zbytek víkendu...Radka

    OdpovědětVymazat