17.07.10

Kočičky po ránu

Naše kočičí sestava - Matýsek, Mourison, Mína. Poslední dva jmenovaní jsou roční mazlíci, které u nás někodo zahodil, Mouris si nás našel loni v létě sám - plakal kolem domu tak nahlas, že se nedal přeslechnout, a Mínuška přišla v zimě, celá hubená a tolik se bála lidí, že letošní mrazy strávila v krabicovém domku vyloženém polystyrenem a částí mého starého kožíšku, který jí manžel na rychlo vyrobil. Ani dnes nám příliš nevěří, drží se v uctivé vzdálenosti a pohldit ji, nebo dokonce pochovat se povede občas jen mě.

Matýsek







Mouris







Mínuška

2 komentáře:

  1. Krásné fotečky všechny...I já mám ráda chlupatinky.Doma mám jednu kočičku,kterou jsme také zachránili a má se u nás moc dobře.Někdo ho vyhodil u nás,když byl malé koťátko.Je to vděčný kocourek a má nás rád a my jeho...Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je krásná partička.Já mám zvířádka moc ráda ale máme dvě psí slečny,kočku bohužel né.
    A nedám na ně dopustit.Marťa

    OdpovědětVymazat